Digitalizacijom ubrzavamo postupak pregleda zgrada oštećenih u potresu

Velik broj građana javlja se Uredu za upravljanje hitnim intervencijama Grada Zagreba za prijavu oštećenja zgrada nakon potresa, a mi pokušavamo ubrzati taj proces. Uspostavljen je digitalni upis svake vaše prijave, koju automatski preuzimaju građevinski stručnjaci na terenu i putem GPS-a dolaze na adresu. 

Digitalnim putem u sustav unose zatečeno stanje, odnosno je li građevina sigurna za boravak unutra ili nije i sve to ulazi u evidenciju prema kojoj će se postupati dalje. Ima poteškoća, ali svi daju svoj maksimum da se rješavaju stvari u hodu i hvala na razumijevanju koje pokazujete.

- Zahvaljujem svima koji su se stavili na raspolaganje i danonoćno rade da bi se osigurala sigurnost građana, a onda i popravak objekata i vraćanje građana u njihove domove. Sve ovo koordinira profesor Josip Atalić s Građevinskog fakulteta u Zagrebu zajedno s ljudima iz Stožera, Ministarstva, komore građevinara... Građevinski stručnjaci i sad su na terenu - poručuje ministar Štromar.

- Teško se zahvaliti dovoljno svima. Priključila se i komora arhitekata, kao i stručnjaci s drugih hrvatskih fakulteta te će u drugoj fazi raditi na evidenciji s terena da bi se što prije moglo krenuti s fazom sanacije. - dodao je Štromar. 

Putem aplikacije do sada je zaprimljeno preko 7000 prijava, a prijave se i dalje zaprimaju putem aplikacije: https://bit.ly/2xj2zHM.

Apeliramo na građane da se svi zajedno pridržavamo uputa Stožera civilne zaštite. Pazimo jedni na druge!


Pisane vijesti | Informacija